Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Desirée - 13 oktober 2012 20:42

Idag blev det ett besök på nya leksaksbutiken i Nacka forum...Hamleys

Gud vilken rolig affär, jag blev barn på nytt

Vid entrén stod en kvinna utklädd till cirkusdirektör o hälsade alla välkommen. Det var sååååå mycket roliga och fina leksaker. Helt annorlunda jämfört med de vanliga butikerna. Det var flygande saker i taket, lekhörnor för barnen, stora nallar, pussel, pyssel o,ja det fanns
allt.
Magi!!!

Definitiv värt ett besök, jag vet att jag kommer åka dit igen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är mina tankar och funderingar om livet,träning och vardagen som småbarnsförälder, fru och enbart att vara Dessan

Livet här och nu

Jag jobbar för fullt med att leva livet här och nu.
Att känna doften av tex. nysopad asfalt och brunt gräs som påminner en om våren. Att njuta av en god kopp te och vad dagen har att erbjuda.

Det är svårt men jag kan säga att jag är på god väg.... vi måste bara stanna upp och titta oss omkring

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Mina favoriter

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards