Alla inlägg under mars 2011

Av Desirée - 13 mars 2011 18:53

Ja, nu börjar helgen lida mot sitt slut och ny veckan börjar... Det har varit en massa mys, bilar och kalas. Bilarna var mest till Magnus. I flera timmar i Lördags så provkörde vi en massa bilar. Jag tycker däremot inte att vi behöver en ny bil men Magnus tror att vi skiter pengar och därför kan vi köpa en KIA Sorrento för ca. 350 000 kronor.....visst.

Närå..han blir bara lite bilkåt ibland...eller vad tycker ni??



  Jag säger det igen...han är inte riktigt frisk ibland men han kan alltid få mig att skratta så nästan kissar på mig. Han är galen!!!


Ps. Han låter som motorn i bilen....slående likt eller hur??


Av Desirée - 11 mars 2011 08:54

Status


Rökfri: Ja, det gick åt helvete. Höll en vecka och sedan barka min vardag åt olika  jobbiga håll. Dåliga ursäkter...jag vet.

Hälsa: Är väl oxå sådär...sjuk igen. Hur i hela friden ska man hålla sig frisk?Om man nu har lagt om sitt liv i en mer hälsosam stil, så blir man självklart sjuk hela tiden. Jag får inte riktigt ihop det pusslet. Någon som har svar på det, förutom att jag ska sluta röka????

Kärlek: Vad säger man efter snart 11 år tillsammans? Lycka? Självklart, man lever med en pajas som alltid skojar till det. Eller hur Magnus?

Vart ville du att jag skulle åka förbi idag???

Den gröna läskbutiken???

Jag som alltid har ärenden där :-) 

Hmmm, Hur var det nu? Sjuk, eller??

  Puss på dig

Kanske du kunde åka förbi HM eller Lindex oxå, eftersom du alltid har ärenden dit.....

Som ni kanske märker så ligger det en ironisk underton men kärlek kommer i många former.


Till kollegan... vid en tråkig stund....


Kan du hitta ett fyrsiffrigt tal, där sista siffran är dubbelt så stor som första och andra siffran tre är hälften av tredje?

Lägg ihop första och sista siffran och svaret blir två gånger större är tredje siffran.


Snacka om att jag har en tråkig stund, då jag sitter och funderar ut klurigheter...nu måste det har brunnit någonstans...

Presentation


Här är mina tankar och funderingar om livet,träning och vardagen som småbarnsförälder, fru och enbart att vara Dessan

Livet här och nu

Jag jobbar för fullt med att leva livet här och nu.
Att känna doften av tex. nysopad asfalt och brunt gräs som påminner en om våren. Att njuta av en god kopp te och vad dagen har att erbjuda.

Det är svårt men jag kan säga att jag är på god väg.... vi måste bara stanna upp och titta oss omkring

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Mina favoriter

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards