Alla inlägg under augusti 2010

Av Desirée - 29 augusti 2010 20:55

Ja, nu har man haft 6 veckors semester och hunnit jobba två veckor. Tänkte att det var på tiden att blogga igen. Vad tiden har gått fort. Sista två veckorna på semestern var vi i Sundsvall och hälsade på mamma och Lennart och alla kära vänner. Det var såååå mysigt!

Det känns lite konstigt att säga detta med det var verkligen skönt att komma hem....mitt hem i Stockholm. Det trodde jag aldrig att jag skulle känna! Tänk vad konstigt livet kan vara ibland och man kan ALDRIG säga vart det ska föra en. Nu sitter jag här i min rätt så nya soffa i min underbara lägenhet i sthlm...ursäkta om jag upprepar vart jag bor men det känns konstigt att säga bara, och verkligen känner mig som hemma. Hmmm! Denna stad har så ofantligt många möjligheter som jag aldrig trodde att jag skulle kunna se och behöva. Jag känner att jag kan göra VAD jag vill!!!!!! Härlig känsla....


Har som sagt jobbat i två veckor nu och det var så roligt att få träffa alla mina underbara kollegor igen och alla mina barn såklart. Jag har oxå fått klart min hemsida till mina smycken, man kan ju inte påstå att jag är någon hemsideexpert men det får funka. Gå gärna in och kika och SPRID ordet vidare...


dessign.mono.net


Nu är det dax för lite film...




Presentation


Här är mina tankar och funderingar om livet,träning och vardagen som småbarnsförälder, fru och enbart att vara Dessan

Livet här och nu

Jag jobbar för fullt med att leva livet här och nu.
Att känna doften av tex. nysopad asfalt och brunt gräs som påminner en om våren. Att njuta av en god kopp te och vad dagen har att erbjuda.

Det är svårt men jag kan säga att jag är på god väg.... vi måste bara stanna upp och titta oss omkring

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Mina favoriter

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards