Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Desirée - 21 februari 2011 20:54

Sitter nu och tar igen mig med en proteinshake efter ett superroligt Zumba pass. Så fantastiskt känsla det är efter ett träningspass.

Mitt nya mål i livet (förutom balansen) är att ta hand om mig själv och min kropp. Drömde en sån hemsk dröm i helgen och detta fick mig att bestämma mig för att sluta röka. Jag fick lungcancer och fick inte följa min lilla prins i livet. Så ont jag hade i mitt hjärta när jag vaknade var helt obeskrivlig.

Nä, nu är det dags att börja vårda och ta hand om sin kropp. Träna har jag gjort ett tag nu och nu får det vara slut med dessa pinnar.


Nedräkning: 6 dagar



Nattinatti

Presentation


Här är mina tankar och funderingar om livet,träning och vardagen som småbarnsförälder, fru och enbart att vara Dessan

Livet här och nu

Jag jobbar för fullt med att leva livet här och nu.
Att känna doften av tex. nysopad asfalt och brunt gräs som påminner en om våren. Att njuta av en god kopp te och vad dagen har att erbjuda.

Det är svårt men jag kan säga att jag är på god väg.... vi måste bara stanna upp och titta oss omkring

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Mina favoriter

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards